NOVIDADE!! FORMACION CAP E C+E SUBVENCIONADA
Outubro 15, 2024
O próximo 31 de decembro de 2024, todos os vehículos de máis de 3,5T que realicen transporte internacional deberán contar co novo tacógrafo de 2ª xeración.
Se o tacógrafo a substituír é un intelixente de primeira xeración, a data tope para cambialo atrásase ata o 20 de agosto de 2025.
O novo tacógrafo introduce novas funcións como o rexistro automático do cruzamento de fronteiras, a posición do vehículo durante a carga e descarga, e o intercambio de datos coas autoridades mediante teledetección temperá. Ademais, implementa un sistema de autenticación proporcionado por Galileo.
Aínda que as sancións varían segundo o país, as normativas da Unión Europea, especificadas nos regulamentos RUE 165/2014 e RCE 561/2006, impoñen as mesmas esixencias a todas as empresas de transporte. VDO lanzou unha guía especial que detalla as sancións e a aplicación da nova normativa en diferentes países. Esta guía está dispoñible para descarga gratuíta e proporciona información vital sobre os corredores Mediterráneo e Atlántico.
No Corredor Mediterráneo, que atravesa España, Francia, Italia, Eslovenia, Croacia e Hungría, as sancións por non cumprir coa normativa son severas.
No Corredor Atlántico, que conecta España, Francia, Alemaña, Portugal e Irlanda, as sancións varían desde 4.000 € en España ata 6.000 € en Portugal e 1.500 € en Alemaña.
Outubro 15, 2024
Xullo 17, 2024
Leave Your Comment