NOVIDADE!! FORMACION CAP E C+E SUBVENCIONADA
Outubro 15, 2024
A Directora Xeral de Transportes por Estrada do Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible, Rosa Obrer, informou os representantes do Comité Nacional do Transporte por Estrada (CNTC), de que o Ministerio de Transportes vai iniciar en breve a tramitación do decreto que trasladará no ordenamento xurídico español a Euroviñeta, confirmando ao sector que a lei da citada Euroviñeta recollerá explicitamente a NON aplicación de peaxes pola circulación nas autovías e no resto de estradas que forman parte da Rede Xeral do Estado, ao aceptar a UE a substitución das devanditos peaxes por medidas para favorecer o desenvolvemento do transporte de mercadorías por ferrocarril en España.
O futuro Real Decreto, que estará suxeito a consulta pública nos próximos días, establecerá de explicitamente a exención de peaxes para a circulación en autovías e outras estradas pertencentes á Rede Xeral do Estado, RCE, excepto as autoestradas privadas en réxime concesional, para iso, esta norma establecerá os criterios de fixación da peaxe máxima a cobrar polas concesionarias privadas de autoestradas, para cuxo cálculo se deberá ter en conta as emisións dos vehículos. E tamén o Ministerio de Transportes, sinala que este novo criterio aplicarase ás autoestradas propiedade do Estado a través da Sociedade Estatal de Infraestruturas do Transporte, é dicir, as autoestradas rescatadas da quebra das empresas explotadoras, e que na actualidade confórmano as seguintes: radiais R2, R3, R4, R5, autoestradas M12, AP-41 e AP-36, e tramos da autoestrada AP-7 na Circunvalación Alacante e AP-7 en Cartaxena-Beira.
O seguinte paso, será a presentación do proxecto de Real Decreto para ratificar a non aplicación de peaxes nas autovías e definir os criterios para as peaxes máximas en autoestradas privadas, considerando as emisións dos vehículos como factor determinante.
Outubro 15, 2024
Xullo 17, 2024
Leave Your Comment